Witam,
mam problem z konfiguracją dostępu do udostępnionego serwera NAS dla innego użytkownika.
Sprawa wygląda tak:
0. Udostępniam serwer NAS znajomemu poprzez QNAP Cloud w zakresie usług: przeglądanie plików (tylko File Station).
1. Znajomy pobiera najnowszą wersję Qsync i instaluje ją na komputerze.
2. Dochodzi do tabelki w której wyszukany jest serwer NAS (udostępniony przeze mnie).
3. Serwer jest widoczny, zaznacza go i klika Wybierz.
4. Otrzymuje taki oto komunikat jak w załączeniu.
- Serwer NAS jest zaktualizowany do najnowszego oprogramowania.
- Aplikacja Qsync na NAS-ie także.
- Aplikacja kliencka - najnowsza.
5. Na telefonie w aplikacji Qsync Pro na Androida przechodzi bez problemu dla tego samego konta i serwera.
Pytanie - w czym tkwi problem?
pozdrawiam
Adam
mam problem z konfiguracją dostępu do udostępnionego serwera NAS dla innego użytkownika.
Sprawa wygląda tak:
0. Udostępniam serwer NAS znajomemu poprzez QNAP Cloud w zakresie usług: przeglądanie plików (tylko File Station).
1. Znajomy pobiera najnowszą wersję Qsync i instaluje ją na komputerze.
2. Dochodzi do tabelki w której wyszukany jest serwer NAS (udostępniony przeze mnie).
3. Serwer jest widoczny, zaznacza go i klika Wybierz.
4. Otrzymuje taki oto komunikat jak w załączeniu.
- Serwer NAS jest zaktualizowany do najnowszego oprogramowania.
- Aplikacja Qsync na NAS-ie także.
- Aplikacja kliencka - najnowsza.
5. Na telefonie w aplikacji Qsync Pro na Androida przechodzi bez problemu dla tego samego konta i serwera.
Pytanie - w czym tkwi problem?
pozdrawiam
Adam