Pomoc Brak możliwości powiązania serwera PLEX

Butler

Hitman
Q's Expert
12 Marzec 2020
159
108
43
42
QNAP
TS-x77
Ethernet
1 GbE
Od ponad roku używam PLEX postawiony na QNAP. Wykupiony PLEX PASS. Postanowiłem dodać dodatkową kartę sieciową i pojawiły się problemy. Z pulpitu QNAP utraciłem dostęp do zasobów PLEX. Z poziomu PC (apka) dostęp do zasobów był, ale przestały działać usługi, każdy film nowo dodany nie można powiązać z tytułem.

Postanowiłem odinstalować PLEX z QNAP. Najwyżej od nowa bibliotekę przeskanuje - trudno. I pojawiły się truności. Nie jestem w stanie powiązać serwera.

Zrzut ekranu 2024-05-13 193418.png

Po kliknięciu "Powiąż go teraz" pojawia się główne menu ustawień, klikanie w baner "Powiąż serwer" nic nie skutkuje. Ciekawe że sugeruje aktualizację by ją na PC zrobić, z tego co pamiętam dotychczas aktualizacjie PLEX SERWER wyskakiwały w powiadomieniach z prawej u góry.

Zrzut ekranu 2024-05-13 193509.png

Do biblioteki dodaje treści, widzę katalogi, skanuje filmy. No ale ich nie widzę w bibliotece. Co dalej?

Zrzut ekranu 2024-05-13 195954a.png

Zrzut ekranu 2024-05-13 200408b.png
 
Zrzut ekranu 2024-05-13 202611.png

dostęp przez inne ciągle będzie "Any" można również ustawić.

logi z dostępne są w panelu lub
Bash:
/share/<ZFS530_DATA>/.qpkg/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server/Logs
 
Zmiana preferowanego interfejsu siesiowego nic nie zmienia.
Co do lokalizacji logów to nie wiem jak mam się dostać do ścieżki. Ostatnio ogarniałem z powodzeniem logowanie SSH przez PuTTy, ale na tym etapie nie wiem co dalej.
Połączono posty:

Zainstalowałem WinSCP, takie katalogi widzę w share
Zrzut ekranu 2024-05-13 212122 WinSCP.png
 
CTRL+H/pokaz wszystkie pliki masz ukryte katalogi z kropką wiodącą.

nie jestem pewien ale mi się wydaje ze twój plex-pass nie jest aktywny co wynika z pierwszego screen


Ale to nie skoro masz dostęp
Zrzut ekranu 2024-05-13 212936.png

* troubleshooting
* console
 
No właśnie wygląda na to że nie jest, nie wiem nie pokazujesz logów/nie wiem czy będą użyteczne jak dla mnie nie jesteś zalogowany swoim kontem w "Plexie" czy co... masz kolejną kolejną/nową instancję serwera nie zaktualizowaną co widzimy na drugim screenie i od tego bym rozpoczął rozwiązywanie problemu (jako support plexa xD)
zrzut-ekranu-2024-05-13-193418-png.png
 
Jestem zalogowany na aktywne konto, wszelkie informacje jego dotyczące są w panelu użytkownika widoczne. Mam ponadto normalny dostep do bibliotek innych użytkowników.

Chciałbym usunąć permanentnie dane PLEX z QNAP by od nowa się zalogować. Jak drepczeć będę w miejscu to radykalnie twardy reset QNAP do ustawień fabrycznych zrobię, ale chciałbym tego uniknąć.
 
bo @3Qn pracuje na Linuxie , a ty @Butler na Windowsie ;)
różnice są normalne ;P
Połączono posty:

Chciałbym usunąć permanentnie dane PLEX z QNAP by od nowa się zalogować.
Odinstaluj w AppCenter
potem sprawdź czy nie pozostał śmietnik w lokacji podanej przez @3Qn , jeśli został tam folder Plex, to skasuj go.
Połączono posty:

PS: zakładam ze masz QTS HERO , bo taką ścieżkę podano :p
 
  • Lubię to
Reakcje: Butler
ja tam widzę w QTS ten katalog:
Bash:
[yyyyy@XXXXX PlexMediaServer]$ pwd
/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer

Ale jest możliwe że zainstalowałeś w innej puli pamięci niż domyślna.
1715707191822.png


dla leniwych...
Bash:
[yyyyy@NAS share]$ find /share/ -type d -iname 'Plex*' 2> /dev/null | head -n 2
/share/ZFS530_DATA/.qpkg/PlexMediaServer
/share/ZFS530_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server